genomförkyld, igen...

0kommentarer

Jahapp så var det dags igen. Genomförkyld och hängig, låter som jag har druckit whiskey varje dag i hela mitt liv. Menmen, en vecka till så är det lov sen och då ska jag vila. Fast hade jag haft några fler kollegor så hade jag stannat hemma imorgon...
 
Igår hade jag en mycket trevlig kväll. Var bjuden på ettårskalas och releaseparty hos VKDesign. Viktor hade gjort massa nya smycken som vi tittade på samtidigt som man hade ett glas bubbel i handen. Denna gång hade han gjort de flesta smyckena i silver, många godbitar! Ta er gärna en titt!
 
Efter partyt såg Lina och jag en film hemma hos henne och åt pizza. Sedan kom Sanna och vi gick ut. Har inte varit på fest sedan mitten av augusti så hade nästan abstinens. Träffade en fd kollega ute så vi stod ganska länge och diskuterade jobb, intressant. Drinkar och dans (faktiskt några pussar också vilket ju alltid är trevligt ;)) blev till en rolig kväll!
 
tack & godnatt
VKDesign, förkyld,

Kommentera

Publiceras ej