orolig :'(

0kommentarer

Sista veckorna har ju, som ni vet, varit tunga för mig. Stressigt på jobbet, sjukskrivna kollegor, saker som händer som man inte styr över men som påverkar en, sedan är det ju vissa privata saker som snurrar i huvudet också... Den här helgen har inte gjort det bättre direkt...
 
I fredags fick min yngsta lillebror åka ambulans. Han var med pappa och jobbade när pappa hör en smäll. Johan har då tuppat av och ligger på golvet i kramper, inte kontaktbar, pappa tror inte ens att han andades under nån sekund. Ambulansen kom och körde honom till sjukhuset där han hamnade på hjärtintensiven. Hjärtat jobbade inte som det skulle så hans puls var mycket låg. De har tagit massa prover och han går nu runt med en hjärtmätare. Imorgon ska de göra en hjärtröntgen.
 
Vi var där nästan två timmar idag, pappa jag och Jens, han var vid gott mod och såg pigg ut. Men jag vet ju själv hur det är att ligga inlagd på en avdelning med en medelålder på typ 60 och där alla är jättesjuka. Stackarn, kan inte vara roligt, måste vara läskigt. Det tycker jag också. Försöker att inte grubbla men det går ju sisådär. Tänk om det är något allvarligt.....
ångest,

Kommentera

Publiceras ej