grön (men blå...) onsdag

2kommentarer

Grön onsdag hos Karin igen och denna vecka har jag äntligen något nytt grönt att visa. Fick nämligen hem mitt lilla paket från Edgy Polish i veckan, åh vad roligt!
 
I det fina prickiga paketet låg dessa fina lack. =)

Det jag ska visa är Dresden Doll Polish från Pretty Polished. Det är en mörkgrön bas med massa glitter i. Lite svårt att måla med då glittret lätt lägger sig lite tjockt medan basen blir tunn. Men efter tre lager är det snyggt nog (tyvärr ej jämnt dock), lite djupare grön än på bilderna. Gillar att titta på mina naglar, glittrar grönt och fint i solen.  
 
 
Det var alltså mitt bidrag denna Gröna Onsdag. Titta in hos Karin för fler gröna manikyrer.
 
 
Dresden Doll Polish, Edgy Polish, Pretty Polished, grön onsdag,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

05 Nov 2014 20:19

Jättehärligt!

Svar: ja, blev förälskad i den!!
Alexandra

Anki

06 Nov 2014 11:02

Vilken fin grön, gillar den verkligen.

Svar: tack! ja visst är det! fick bo på mina naglar i fyra dygn =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej