valborg!

0kommentarer

Såna här veckor gillar jag. Måndag och tisdag var vanliga dagar (ja förutom att skolinspektionen kom till oss dårå), onsdag studiedag och så två dagar ledigt innan man tar igen sig med helg, hihi :D
 
På studiedagen var det först svenska där vi diskuterade läsning samt pratade böcker, så blev det boktips på biblioteket innan lunch. Fick hasta i mig maten för jag hade ju en akut tandläkartid (tand nr.2 gick sönder en vecka efter nr.1 blev lagad bläää). Så lagade den (gick bättre än jag trodde så det var ju bra) innan jag åkte tillbaka till jobbet för att sitta i typ tre timmar och rätta nationella prov i matte (ja jag har skrivit det förut men vi blir ju typ aldrig klara...). På kvällen grillade jag och mamma kött och grönsaker, drack lite vin och pratade. Var trevligt!
 
Igår gjorde jag typ ingenting hela dagen, såg på tv, virkade och läste. Som tur var hade jag tvättid på kvällen annars hade jag känt mig jättehemsk. Men det var en skön dag! Idag blev det fika i centrum med mamma+man för att sedan gå och shoppa lite i en kollegas nya affär. Hon har valt att öppna en kläd- och skoaffär med sin man och bara vara lärare på halvtid (bra val!). Köpte ett par tygskor och en t-shirt.
 
Nu vill jag göra lite reklam för min lillebrors gym. Har ju berättat om FAST tidigare, ett litet gym vid strömmen i Norrköping som riktar sig mest åt enskild träning eller smågruppsträning. Filip erbjuder även träning med honom som PT samt så kan han hjälpa till med kosten, att gå upp/gå ner i vikt. Bodde jag i stan skulle jag helt klart välja det gymmet för då skulle man slippa känna sig uttittad av vältränade främlingar som undrar varför det där fettot är på deras gym, typ :P Intresserade? Gå in och kolla vettja :D
 
 
FAST
 
 
 
 
gym, gymmnet FAST,

Kommentera

Publiceras ej