svampad grönis

2kommentarer

Tänkte delta i Karins Gröna Onsdag idag, men har inte gröna naglar idag utan hittade något jag inte visat förut. Nå, det är ju ett bra tag sedan mina tassar såg ut så här, för det jag ska visa är faktiskt min påskmanikyr :D Tyvärr har jag raderat alla förutom en bild på det så ni får stå ut med en kinderägg-bild.
 
 
Först målade jag nästan halva nageln med det gula lacket 408 från art de Lautrec. Sedan svampade jag på det gröna lacket Depend 390 på topparna. På två naglar gjorde jag lite lila prickar med Mavalas 305 Samarkand.
 
Tänker att en manikyr måste inte alltid vara seriös och fin utan den kan få vara lite rolig också och jag blev glad av att titta på tassarna under påskhelgen :D
 
grön onsdag,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

14 May 2014 21:05

Fint ju! =) Väldigt påskigt indeed!

Svar: tack! haha jaa det var verkligen påsk :D
Alexandra

Lottsky

14 May 2014 22:32

Kul och fina färger ihop. Klart att en manikyr får vara lekfull och inte så seriös också! :)

Svar: Tack! Ja, tyckte färgerna blev klara och fina ihop. Precis =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej