förstörd...men har glada prickar

2kommentarer

Har inte mycket energi så här i slutet av en termin men tillräckligt för att vilja och orka göra lite roligare saker med naglarna än att bara måla. Har snöat in på prickar. Tycker det blir lite extra roligt samtidigt som man inte behöver vara så säker på handen som när man ska måla streck eller rita något annat på fri hand.
 
Veckans naglar ser alltså ut så här:
 
 
 
Det gröna är Essies - turquoise & caicos (ja igen :D ), det gula är OPI - I Just Can't Copa-ACabana och det orangea är OPI-I Roll In The Hague.Det är inte så mycket grönt men hoppas det är tillräckligt för att få vara med i Karins Gröna Onsdag :P
 
(skriver detta på tisdagskvällen) Dagen har inte varit bra, klassen har varit sååå stökig och jag är helt slut. Dagens fb-status lyder: "puh vilken dag...stressen med att hinna allt har fortsatt och mitt i det har jag utkämpat ett helt krig mot tekniken (var mycket!! nära att videokameran fick en flygtur ut genom ett stängt fönster). och så har vi försökt fixa vår film ... tur jag gick hem tidigt för fika m fd kollegor för annars hade jag nog brutit ihop fullständigt...vilken tur att morgondagen känns mycket lugnare..." Kameran hade nämligen bestämt sig för att inte ladda, så trots över 12h i laddaren var batteriet slut. Efter lektionerna sjönk jag ner vid min arbetsplats helt slut. Min kollega Henrik (kommer sakna honom när han slutar) tittade på mig och sa - det är nu man inte ska säga nåt va? - nej sa jag, risken finns att jag börjar gråta då. Och jag menade faktiskt allvar, helt slut...
 
Menmen imorgon är en ny dag att bli helt förstörd på, tur man är van vid att leva i förnekelse :P
godnatt
Essie - turquoise & caicos, OPI - A Roll In The Hague, OPI - I Just Can't CopaCabana, grön onsdag, nail art prickar,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

21 May 2014 20:56

Jättefint! och kram på dig! <3

Svar: tack! tack och kram tillbaka <3
Alexandra

Lottsky

22 May 2014 06:16

Hoppas natten givit vila och energi åter! Superfin manikyr, kul och elegant samtidigt och färgerna är kanon tillsammans! :)

Svar: tack, var lite bättre dagen efter. tack, jag tyckte också att det blev bra, speciellt färgerna =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej