Pink a la Canaria

2kommentarer

Torsdag igen (tack och lov betyder det att det är helg snart!). För att muntra upp mig lite så målade jag mina naglar ceriserosa med ringfingrar i ett ljusrosa lack med flakes. Eftersom tassarna nu är rosa och det är torsdag, så tänkte jag delta i Emmas Pink Thursday.
 
 
 
Lacken fick jag av moster i födelsedagspresent och de är köpta på Gran Canaria. Märket heter Markwins (aldrig hört talas om), det är små flaskor utan namn eller nummer. De täcker helt ok, två lager på bilderna. Har tyvärr skavts av lite och bilderna har svårt att göra lacken rättvisa, man ser inte glittret i det ljusrosa och det ceriserosa ser nästan rött ut. Men rosa är det iaf :D
 
Hoppas ni haft en bra vecka och glöm nu inte, imorgon är det fredag!
 
Pink Thursday,

2 kommentarer

Emma

14 Mar 2014 10:06

KIKO är ett italienskt märkte tror jag, jag vet att det går att köpa i Italien, Tyskland och England. Men man kan även beställa från deras hemsida, dom shippar hem till Sverige :)

Så kul att ha lack från andra läder, dessa två var snygga ihop :)

Nästa vecka är det en utmaning med temat cirkus, hoppas du hänger på :)

Svar: Okej, får kolla upp det. Tack! Ja, tyckte dem passade bra ihop, tror det vore fint också att ha det ljusa lacket som effektlack på det mörkrosa.
Oj, cirkus...hmm ska fundera lite får vi se om jag hinner. =)
Alexandra

Angelica

17 Mar 2014 17:00

Riktigt snyggt!

Svar: tack! ja, det blev bra, finare i verkligheten faktiskt.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej