jaha....

0kommentarer

Jobbmässigt har inte det här varit någon bra vecka. Vi har fått veta saker och det har tagits beslut över våra huvuden som är ren skit och ingen har lyssnat trots att konsekvenserna blir väldigt stora för oss. Men det är sant, varför ska de bry sig om oss, det är ju bara vi ska få eleverna godkända i alla ämnen. Suck...
 
Privat har det inte varit en superbra vecka heller, men bättre än förra. I tisdags träffade jag några fd kollegor för fika och prat, alltid trevligt! I onsdags var det årsmöte med facket, det viktigaste där var att vi fick väldigt god mat ;-) Men igår och idag har det varit tungt. Så fort jag fått tid att tänka så har min hjärna gått på högvarv, och inte om bra saker. Idag märkte till och med några kollegor av det (kunde inte sitta still på rasten...),
 
Vad är det då som är jobbigt undrar väl ni. Ja det är födelsedagen fortfarande. Största grejen är att det är i morgon som jag och lillebror ska fira våra födelsedagar och hela familjen kommer. Däribland min släkting som hittills lyckats förstöra ganska många födelsedagar redan. Är orolig för vad han ska säga, göra, bete sig...blää...
 
Men för tillfället är det ganska lugnt för nu ligger en av mina bröder i min soffa och sover, som alltid när vi försöker se film ihop, otroligt att jag håller mig vaken :-) Kanske beror på att jag sov en halvtimme förut efter att jag varit och fixat i lokalen till i morgon. Kom hem från jobbet vid 2 och åkte nästan direkt, handlade, dukade men hann även med en fika med mamma och Conny nere i centrum. Är i och för sig jättetrött men sitter med min virkning och då håller man sig vaken längre tydligen, hehe.
 
Nej nu ska jag återgå till mitt lilla projekt.
Önskar er en trevlig helg och hoppas detsamma för mig själv...

Kommentera

Publiceras ej