blä-grön onsdag

1kommentarer

I söndags blev jag sprudlande glad när jag såg en glänta med blåsippor och igår när jag såg en slänt med gula tussisar! Älskar när vårblommorna kommer. Efter en kväll och natt med regn och kraftig blåst vaknade jag upp till kyla och stora snöflingor. Har varierat mellan snö och regn hela dagen. Dessutom var jag kvar på jobbet ända till halv 7 för att försöka komma ifatt lite. Känns alltså inte riktigt så sprudlande glatt idag...bläää.
 
För att muntra upp mig lite har jag därför målat naglarna med vackra Enchanted Forest från Smitten Polish och deltar i Karins Gröna Onsdag.
 
 
Verkligen ett vackert lack med ett passande namn, ser förtrollande ut. Det är holografiskt och glittrar som ni ser mycket fint i ljuset, tyvärr ingen sol (är ju hur grått som helst ute) men då glittrar det ännu mer. Det här är två lager och det täcker bra.
 
Har glömt att säga att min lillebror hade invigning på sitt gym FAST i måndags. Vi var självklart där! Jättefint gym, allt är nytt, med ett nytänk som jag gillar. Hans idé är en liten lokal som man ska kunna boka för att träna själv/i par. Man ska även kunna boka honom som PT samt så har han tänkt ha lite föreläsningar m.m. Smart!
 
Gymmet ligger i Norrköping, mellan gamla busscentralen och strömmen (mitt emot Riddarholmen).
 
Jaha så var onsdagen slut. Hoppas ni har en bra vecka så här långt!
Enchanted Forest, Smitten Polish, grön onsdag, gymmnet FAST,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

26 Mar 2014 21:30

Fint!
Det där gymmet är en riktigt bra idé!

Svar: Tack! Ja visst är det! Många som inte gillar de vanliga gymmens ytlighet samt vill ha det lite mer privat.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej