slöarslöarslöar =)

0kommentarer

Måste säga, det händer inte mycket här för tillfället. Njuter av att vara ledig och inte behöva göra något. Gjort lite småsaker som tvättat, hälsat på mormor och morfar, handlat, läst, sovit på soffan, tittat på tv, spelat Alfapet med mamma, varit till dollarstore med Sofia, ätit lunch och glass med Alex, men mest av allt slöat. Skönt!
 
Fast nu ett dygn har jag haft ont i magen, vet inte om det blev för mycket kryddor igår när mamma och jag åt revbensspjäll eller vad det är... Inte nöjd... Känns som magkatarr men nu vilar jag ju massor så förstår inte. Jaja struntsamma, hoppas morgondagen känns bättre.
 
Klockan är mer än jag vill så nu måste jag lägga mig. Ska träffa Sofia för en fika vid 11 imorgon och innan dess måste håret tvättas och naglarna lackas om  =)
 
godnatt

Kommentera

Publiceras ej