varm rosa torsdag

1kommentarer

Det härliga sommarvädret fortsätter. Väldigt varmt så idag blev det en cykeltur till Sandvikebergen för lite sol och bad. Var ensam där, mycket skönt, kan man vita magen hänga ut som den vill utanför bikinin :P Vattnet var otroligt skönt, nice. Utsikten är inte helt fel heller.
 
 
Tänkte jag skulle vara med på Emmas Pink Thursday idag. Har nämligen köpt ett nytt lack från Oriflame som är jättefint. Liknar ett djuprosa jag hade när jag gick på mellanstadiet, så lite nostalgi blir det också :D
 
 

Lacket blir högglansigt utan överlack. Kameran gör dock inte färgen rättvisa, den är egentligen mer mörkcerise som på andra bilden fast lite klarare. Mest likt blir det om ni sätter ihop de två bilderna. Fick gå in i badrummet för att få en hyfsad bra färgbild. Detta är nya lack från Oriflame i serien One som heter Night Orchid nr.30527. De är extra hållbara och som sagt glansiga, penseln är bred och det täcker riktigt bra på bara ett lager (här är det två).
 
Imorgon har min moster trädgårsfest, tror detta lacket får pryda mina naglarna då, ev med en blå eller orange accentnagel. Tuffa beslut :P
 
xoxo
Oriflame - Night Orchid, Pink Thursday,

1 kommentarer

Emma

11 Jul 2014 08:26

Vilken härlig varm rosa färg :)

Svar: ja visst är det, och den är ännu bättre live =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej