chockad o stolt :P

0kommentarer

De som känner mig vet att jag har grym beslutsångest, kan vela i evigheter över ett litet skoinköp och oftast blir det att jag struntar i det. Idag chockade jag faktiskt mig själv!
 
Min dataskärm slutade fungera strax före jul så blev tvungen att koppla den till tvn för att kunna surfa. Kände direkt att jag ville köpa en ny dator men ojoj det var inte det lättaste, finns ju hundratals olika typer därute i verkligheten :P Idag följde jag med pappa till ett lokalt nyöppnat företag och dem hade en enda dator hemma (kunde ta hem vilken jag ville) och redan efter tio minuter bestämde jag mig. Jag köpte den! Jippi!  Det blev en Lenova (gamla IBM) med windows 8, köpte även till office-paketet. Allt som allt blev det 5500kr (kunde säkert fått det billigare i stan men skönt att kunna handla på hemmaplan). Tycker det var ett kap faktiskt, fick med en väska också :D
 
Så nu sitter jag här i soffan (jag kan surfa från soffan igen!!) med min nya bebis (med min fyrbenta bebis snarkandes bredvid mig). Försöker lära mig allt nytt, kan konstatera att windows 8 är inte min vän just nu :P
 
Imorgon ska jag försöka flytta över allt från gamla datorn, lär bli en utmaning ;-)
godnatt i snöyran xoxo
 
 
lenova, windows 8,

Kommentera

Publiceras ej