årets första onsdag är grön

2kommentarer

Ja, grön utomhus iaf eftersom vintervädret med snö fortfarande lyser med sin frånvaro. Naglarna jag ska visa är inte dagens utan faktiskt julaftonens manikyr. Detta bidrag till Karins Gröna Onsdag är inte mitt bästa (korta naglar, suddiga bilder och en manikyr som var mycket finare i tanken) men den är iaf dubbelt grön :P
 
Som underlack har jag Tess D'ubervilles från A-England, tycker det är jättefint! Sedan har jag stämplat konads vita snöflingor på och så lagt lite grönt glitter på topparna. Glittret är Adorees Holy Green.
 
Båda lacken är väldigt glittriga och fina! Passade faktiskt bättre ihop än jag trodde, vilket ni ska få se på en klar och fin bild någon gång :P
 
Så var snart denna nyårsdag till ända. Har varit och firat min morfar som fyller 83 år idag! Sedan blev det en tur till pappa och Kerstin med lillebro+son för mat och lite prat. Sedan har Baloo och jag sett "Rio", kan inte riktigt säga vad han tyckte men jag gillade den :-)
 
Hoppas ni haft en bra grön dag!
A-England, Adoree, grön onsdag,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

01 Jan 2014 22:20

Fint!

Svar: Jag kom med :D Tack! Ja Tess D'uberville är ljuvligt!
Alexandra

Anki

02 Jan 2014 08:15

Snyggt!!!

Svar: tack så mycket!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej