social v.8.

0kommentarer

Den här veckan har jag varit väldigt social och hyfsat lycklig (läskig känsla ;-P).
Måndag - till stan, bjöd lillebror på thaibuffé på födelsedagen, fikade och kollade synen.
Tisdag - promenad och lunch m Alex och Vilgot.
Onsdag - handlade till mormor & morfar, fikade m Alex och Lina och så blev det en tur till Ystra Nystan för lite garnshopping.
Torsdag - lunch, handel och kort promenad med Linda.
Fredag - åkte till stan för att hämta mina nya glasögon, blev lite shopping också.
 
Här kommer veckan enligt fb:
  • "lunch m Filip, kaffe & prat m Gunila o semla & zombies m Filip, mycket trevlig dag!!!! m nåt känns fel, har bara m mig ett nagellack hem fast har 2500:- mindre i plånboken :O"
  • "när man måste googla på hur man maskar av, då vet man att det är längesen man stickade :-P godnatt"
  • "promenad o lunch m Alex & Vilgot för o fira 3-månaders-dagen & Alexandra-dagen <3"
  • "startat musiken o nu ska ja ta itu m diskberget innan det blir stekta rispuffar m wasabi o soja. bara för att jag kan så har ja öppnat en cider, skål!"
  • "gråmulen dag... handlade till mormor & morfar o gick dit för en pratstund. sen blev det fika m alex & lina samt ett besök hos "ystra nystan" :-) till middag testade jag quorn för första gången, ok smak m märklig konsistens. gjorde färsgryta m krossade tomater, lök, vitlök, morötter o selleri. hoppas på bättre väder imorgon o bättre mat"
  • "efter lunch o promenad m Linda ligger nu Baloo o ja i soffan :-)"
  • "Baloo o jag lyxar till det med te o semla :-)"
  • "- Och så kom han till lilla Sverige, för att bedriva bordeller för norditalienska maffian? - I stället blev han uppäten av järvar. Det kan man kalla en alternativ karriärväg." Tycker Arne Dahl är lite trögläst men han är rolig emellanåt"
  • "är i stan idag igen. ojoj stackars plånbok, den här veckan har varit tuff :-P"
  • "nån som är bra på windows8? helt plötsligt är min vanliga internet-ikon borta o att surfa m appen ser annorlunda ut, missnöjd...inte ens rödvin hjälper :-P"
  • "botar lite fredagsångest m twilight, rödvin o stickning :-D"
  • "-nåt är fel!! hon brukar aldrig sitta här! hur ska ja nu komma åt hennes mat?!? (tänkte Baloo upprört när ja för första gången på månader sitter vid köksbordet o äter middag)"
  • "som motvikt till alla sportkommentarer säger jag att nu ska jag lägga mig på soffan o läsa :-P"
  • "kämpar på m förnekelsen genom ytterligare en twilightfilm o godis, lalalala bingo bingo!!"
 
Så det var min vecka. Spännande läsning va :-P 
Nu ska jag fortsätta leva i förnekelse (men i verkligheten är det bara timmar kvar av veckans frihet...suck...7veckor sen är det påsklov :D ).

Kommentera

Publiceras ej