trevlig lördag!

0kommentarer

Igår lördag var vi hos pappa hela eftermiddagen för att fira hans födelsedag. Det var mamma, Conny och jag, Eva (mamma2) och Peter, lillebror Filip, Chris och deras son Bror och så självklart pappa och Kerstin. Det bjöds på fika, smörgåstårta, vin, öl och cider. Vädret var inte tiptop men okej, gick mellan regn, mörka moln, blåst och sol, men blev bättre än vi trodde. Blev till och med två bad för min del, skönt! Såg även en liten utter som badade, det var coolt.
 

Den som fångade uppmärksamheten mest var ju självklart lilla Bror. Han hade blivit så stor, fyller snart ett år :O och kröp med stor hastighet. Sedan var han en hejare på att kasta boll, så det blev mycket kastande fram och tillbaka. Han har även lärt sig att stå på knä, stå på ett knä och fot samt resa sig upp utan att hålla sig i. Han var så söt för när han sedan skulle sätta sig ner så gjorde han det sååå långsamt och försiktigt, mycket kontrollerat, som att han tränade yoga eller nåt :D
 
 
Men nu är det dags för mig att gå och lägga mig för imorgon är det måndag och höstterminen börjar för eleverna. Min klass blir sexor, spännande och lite läskigt, ska ju få betyg :O
 
Önskar er en bra vecka!!
godnatt
familjen, födelsedagsfest, skärgården,

Kommentera

Publiceras ej