pigg & gla?

0kommentarer

Jahopp, inte blir man pigg av ett påsklov inte... Tänker alltid att bara jag fått ha lov så kommer jag känna mig mer utvilad och lugn, eller hur :P
 
Den här veckan har jag gjort mina sista utvecklingssamtal, varit på vårens sista stickcafé samt varit på lärarförbundets politikerkväll. Blev lite upprörd under politikerdebatten, men det var ju förväntat. Dem är bra på att säga hur saker och ting ska vara, önskas vara, men det finns inga pengar att genomföra det för. Dessutom var det bara att inse att dem hade inte så bra insikt i verkligheten direkt. Suck...
 
Jaja, muntrar upp mig såhär på fredagen med god mat, vin, choklad och cola! Klart, började med fika med mamma, Conny och moster och så tog Baloo och jag en ganska lång tupplur. Det var nice!
 
Vad ska ni göra i helgen? Imorgon ska jag och mamma till stan för lite (förhoppningsvis) shopping.
Önskar er en trevlig helg!
 
#skolanförst,

Kommentera

Publiceras ej