#lilabumbi

0kommentarer

Idag har jag gjort något jag tänkt på ett tag...jag har startat ett twitter-konto. Jag heter lilabumbi där. Kändes läskigt men även kul. Jag gillar ju att skriva och känner att på facebook kan jag inte riktigt säga vad jag vill längre men tänker att nu har jag ett ställe där det funkar.
 
Bland det första jag gjorde var att delta i Lärarförbundets kampanj #skolanförst. De har bl.a. bett lärare lägga ut bilder på sina skrivbord, vilket var vad jag gjorde.
 
"4-9 lärare, so/no. jobbar med Sveriges framtid. vad vill vi ha för samhälle?!"
 
Är så trött...känner att vi aldrig får arbetsro utan saker ska ändras, diskuteras och ordnas helahela tiden. Idag har jag varit så trött att jag varit nära att börja gråta...tänker att man kanske inte ska vara på jobbet då...jaja snart påsklov.
godnatt
 
#skolanförst, lärarförbundet,

Kommentera

Publiceras ej