gult är fult?!?

0kommentarer

Idag var dagen med stort D. Dagen då skolinspektionen skulle komma. Jag hade målat upp hemska bilder av intervjuerna och att de skulle vara med på mina lektioner och klaga på allt. Det hela gick ganska bra, de var inte med på några lektioner utan hade intervjuer med elever i år 3 och 6 istället. Sedan pratade dem med rektor och spec.lärare och sedan med oss klasslärare i 1,5h. Visst kände man sig spänd och lite nervös men det kändes hyfsat när man väl satt där.
 
För att hålla mig själv på glatt humör så målade jag naglarna gula igår. Köpte nämligen OPI:s I Just Can't CopaCabana i lördags när mamma och jag var till stan. Har tittat på det flera gånger samt läst om det hos Anne på Nailtastic så nu slog jag till och jag är nöjd!!
 
 
 
Boken ni ser är den jag nu läser, en i serien om Jamie och Claire som är skriven av Diana Gabaldon. Den handlar om Claire som råkar gå igenom en stenring och hamna 200 år tillbaka i tiden, i 1700-talets Skottland där hon förälskar sig i Jamie. "Som ett eko" är sjunde delen i serien.
 
Hoppas ni haft en bra måndag, bara två dagar kvar så är det ledigt igen, åhhh vad synd ;-) Ha en bra vecka!
 
 
Diana Gabaldon, OPI - I Just Can't CopaCabana, Som ett eko,

Kommentera

Publiceras ej