jobbjobbelijobbjobb

0kommentarer

Den här veckan har varit lite hysterisk med massor att göra då det snart är dags för utvecklingssamtal, en lärare som vabbat och en elev med gips som behövt extrahjälp med mat och sådant. Uppepå det har jag själv varit förkyld och jättehängig. Har känt mig stressad och farit runt som en liten galning på jobbet. Inte nog med att jag jobbat 44h på jobbet så har jag fortsatt hemma med att läsa lite och så i 4h och ikväll, en lördag, har jag suttit i 4h och skrivit omdömen. Menmen vi lärare har det ju så himla bra och fikar mest hela tiden :P
 
Idag fyller min mamma år så vi har varit och firat henne. Gick dit en timme innan för att hjälpa till. Hon gjorde chipsgratäng, sallad och bröd och så kaffe och kaka efteråt. Typ alla var där, mamma, Conny, hans mamma och faster, hans dotter och pojkvän, och så mormor, morfar och moster. Så kom även mamma2 med sambo samt min pappa med flickvän. Ja, en hel hög människor i en salig röra. Var trevligt :D
 
Nej, nu är det dags att tänka på att gå och sova.
Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll =)
lärare,

Kommentera

Publiceras ej