grön-bebis-onsdag <3

2kommentarer

Idag är en stor dag, idag välkomnar vi en ny medlem in i vår familj. <3 Min lillebror Filip och hans flickvän fick en liten pojke idag!!! Fick en bild på underverket förut och ja, självklart är han supersöt :-D Stort grattis till dem!
 
Nu över till dagens tema, det är dags för Karins gröna onsdag! Är lite extra roligt den här veckan för jag har ett väldigt fint lack som jag köpt från Nailmail att visa. Det var förpackat så fint i en lila påse, tack Karin!
 
Det är ett grönt pixiedust-lack, Chita, från Zoya. Ytan är skrovlig och matt men det gnistrar helt underbart i mörkgrön (djupt skogsgrön) och skimrande guld. Hörs att jag gillar det va :P Har tyvärr inga superba bilder, svårt att fånga djupet, glittret och glansen i sandlack. Jag har två lager (hade funkat med ett) men inget överlack, gillar den matta ytan, lite tjockt att måla med men det gick ändå bra. Nyfikna? Varsågoda!
 
      
 
 
 
 
 
       
PixieDust, Zoya - Chita, grön onsdag,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

02 Oct 2013 22:15

Det är verkligen fint, jag har samma på naglarna just nu! =)

Svar: där ser man =) syns inte så bra på bilderna men den djupgröna färgen är underbar. inte köpt zoya förut men gillar det. hade jag vetat det hade jag köpt fler, var väldigt sugen på det lila samt det svarta pixiedust.
Alexandra

Hanna

10 Oct 2013 22:29

Tack för din fina kommentar! Det gröna från loreal är verkligen super fint!! Så nöjd med det! Men detta lacket ser helt underbart ut! Kanske behöver ta en närmre titt på det! :)

Svar: Det var ärligt skrivet. Är ju roligt att få kommentarer på det man skrivit =) Ja, det hamnar på min inköpslista. Chita är jättefint, mitt första zoya och jag är mycket nöjd!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej