...äntligen fredag...

1kommentarer

Även om veckorna går fort så är dem väldigt jobbiga för tillfället. Det har varit hektiskt med möten, skriftliga omdömen, utvecklingssamtal och miste av planeringstid...har känt mig väldigt stressad... Därför är det nu extraskönt att kunna säga - nu är jag ledig i 9 dagar!
 
Ja, idag börjar höstlovet. Har firat in det med en extramumsig måltid. Mört rostaskött med frästa morötter och zucchini i vitlök, persilja, balsamico, honung, salt och peppar. Till detta drack jag ett nytt vin, ekologiskt. Blev väldigt bra och jag kan säga att Baloo uppskattade köttet lika mycket som jag :D
 
Önskar er en mycket trevlig helg!
 
Bjuder på en bild på min bebis. Är han inte söt? :D
höstlov,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

26 Oct 2013 16:51

Jaa mycket söt!

Svar: dina bilder på uchi och deshi brukar vara helt underbara så jag tänkte att jag måste ju visa upp min lilla bebis =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej