grön (=grå) onsdag

1kommentarer

Så var det onsdag och jag har gröna naglar idag vilket innebär att jag kan delta i Karins Gröna Onsdag =)
 
I söndags tog mig tiden att göra en gradient i grönt. Har tre olika färger:
Isadora nr.705-Combat Khaki, Max Factor nr.15-Glam Green samt A-England-Tess D'urbervilles.
 
 
 
 
 
      
Svampade på de tre olika färgerna och avslutade med överlack från Oriflame. Tycker dock att Glitter Glam och Tess D'ubervilles är lite för lika men är ändå ganska nöjd. Ibland är det roligt att göra något annat än bara måla som vanligt.
 
Även om det är Grön Onsdag så är resten av dagen väldigt grå, på alla alla sätt (grå himmel, regn, okoncentrerade elever o dåliga nyheter på jobbet). Detta 'firar' jag lämpligt nog med Grey's Anatomy och en grön dammsugare. En sista bild på naglar och bebiskatten =) Godnatt.
 
 
 
 
A-England, Isadora, Max Factor, grön onsdag,

1 kommentarer

Karin // Vacker och Underbar

20 Nov 2013 22:36

Väldigt fint! Och din kisse är ju såååå söt! :D

Svar: tack! aaa jag vet, min bebis :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej