bebisgos <3

0kommentarer

Efter en vecka som verkligen inte varit rolig (irritation på jobbet, huvudvärk, grått och regnigt väder...) kändes det ljuvligt att sätta sig på bussen till Norrköping och umgås med lillebror, hans flickvän och deras lilla bebis Bror. Jag köpte med sushi, åh vad mumsigt det var, så spenderade vi några timmar i deras nya fina lägenhet med att äta, fika, dricka lite vin men framförallt prata och mysa med bebisen.
 
Bror är bara lite mer än 1,5 månad och det är helt underbart att få snuffsa honom lite i nacken =) Bar runt på honom ganska mycket så hans mamma och pappa fick lite egentid. Visade honom några danssteg och så tittade vi på lampor, dem är ju ganska lättroade i den ålder.
 
Besöket var som sammet för själen (inte bara goset och sällskapet, hade även ett bra samtal ensam med Chris). Ett litet kort på oss när Bror somnat mina armar <3
 
Foto: sushi + prat m lillebror o Chris + massa bebismys m Bror = väldigt trevlig fredagskväll <3
 
Idag (ja, klockan har slagit över till söndag men har inte gått och lagt mig så det är fortfarande "lördag" :P ) har jag inte känt mig riktigt lika glad tyvärr. Efter fika med mamma, Conny, mormor och morfar gick jag till centrum för att uträtta lite ärenden. Blev hungrig så jag och den nylånade boken gick och tog en smörgås på cafét. Sedan blev det hemgång, såg en film, lagade mat, kelade med katten och såg en film till ("The Blind Side", Sandra Bullock spelade rik fru som helt plötslig tar hand om en 17år svart stor kille som inte har någonstans att bo, Michael Oher, verklighetsbaserad, väldigt bra!). 
 
Tycker det är okej att vara ensam, behöver ensamheten, men idag blev det lite för mycket. Kände mig ensam och patetisk (antagligen för att den lilla familjen igår hade det så himla mysigt...). Menmen, bara att försöka rycka upp sig... Tur Baloo varit extra kelig idag :D
 
Nu blir det en stund med boken innan jag ska sova.
godnatt
Michael Oher, bebisgos, sushi,

Kommentera

Publiceras ej