vt snart slut :O

0kommentarer

Fick lite lätt (läs mycket) panik häromdagen när jag började räkna på hur mycket (lite) tid det är kvar på den här terminen. Det är en hel del andra aktiviteter vi behöver få in också t.ex. orientering och vandring. Behöver verkligen semester men det är så himla mycket som ska hinnas med innan terminens slut, hjälp säger jag bara...
 
En sak som ska vara klar till nästa vecka är klassens film. Skolan ska nämligen ha filmfestival nästa torsdag och då ska alla filmer visas. Hade gjort mer än halva filmen klar men så nästa gång jag öppnade upp programmet fungerade inte filerna så jag har fått göra om allting. Väldigt frustrerande. Vi har ju endel att göra så det finns inte massa tid över för strulande teknik direkt.
 
Tyvärr inte bara jobbet jag grubblar över. Har mått lite dåligt senaste tiden med mycket huvudvärk (dock bara i veckorna) samt ont i kroppen, något jag verkligen inte är van vid. Är t.ex. öm under fötterna samt har väldigt ont i ena handleden. Ingen aning om vad problemet är men irriterande och jobbigt är det. Alltså visst, har haft dagar när jag varit sjuk och legat och sovit hela dagen då jag fått ont i hela kroppen, men dem är inte många. Tänker dock att det lär väl gå över, annars får jag helt enkelt lära mig att leva med det.
 
Kanske är den här tappa.se-tävlingen som håller på att ta knäcken på mig :P hehe
Ska bättra på stegantalet, 16500, lite till för nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.
godnatt

Kommentera

Publiceras ej