vår & nagellack

0kommentarer

Så har våren äntligen kommit. Det har varit riktigt varmt de sista dagarna (dock fortfarande kallt om nätterna). Igår cyklade jag till moster för fika med henne, mormor och morfar. Sedan blev det en liten tripp till handelsträdgården där jag köpte lite blommor till uteplatsen så nu är det äntligen vår även där. Ska bli mer ordning därute efter denna korta jobbvecka =)
 
Inser förresten att jag glömt visa er min nya nagellacksförvaring. Var ju i stan med mamma2 för några helger sedan och hittade ett så himla fint kakfat för endast 139:-. Såg genast potentialet för det att bli en supersöt förvaring till mina lack. De flesta står där nu men några samt mina konadgrejer mm får fortfarande bo i den söta rosa lådan med muffins på.
 
Vad tycker ni? Jag blev jättenöjd :-) "Några" lack har jag men det är ju helt beroende på vem man jämför med, har mängder jämfört med det flesta vännerna men typ inga jämfört med några tjejer vars bloggar jag läser. Skönt att få känna att jag behöver köpa på mig fler :-P
 
En liten sorglig nyhet fick jag idag... En gammal vän till familjen gick bort i cancer igår natt... Lider med familjen för även om barnen är vuxna så blir man aldrig vuxen nog att inte behöva sin pappa... R.I.P...
förvaring av nagellack, nagellack,

Kommentera

Publiceras ej