lite kreativitet

0kommentarer

I lördags "försvann" ju klassens film från youtube och jag fattade ingenting. Men så i måndags när jag loggar in på jobbets dator och ska börja med en ny film så ligger den där. Som om inget hänt fanns filmen där precis som jag lämnat dem. Mirakel kan ske! =) Idag har jag i alla fall gjort klart allting, yeah! (Inte en dag för sent, filmfestival är på torsdag.)
 
Lite kreativitet har jag ju fått använda i jobbandet med filmen men den har även fått blomma lite med mina naglar den här veckan, hahaha!
 
Art de Lautrec-408, Isadora-713 South Beach, Isadora-192 Power Pink.
 
 
Målade två lager gult och så svampade jag på de andra färgerna. Blev ganska bra tycker jag. Fått endel kommentarer, även från såna som inte gillar nagellack tycker att detta är ganska coolt. Tittar man på google finns det ju hur många varianter som helst =)
 
Haft friluftsdag idag, roligt men tär på kraften. Jag och katten sov oss igenom "Arrow" så blir att se reprisen på söndag. Attans :P Har stegat lite framför tvn för att hålla mig vaken (och bättra på mina tappa-steg) så nu blir det "Mike & Molly" och sedan sovdags. godnatt
Isadora, svampade naglar,

Kommentera

Publiceras ej