holo & kusiner

0kommentarer

Idag är det dags, dags för den beryktade kusinträffen. Vissa kusiner har jag inte träffat på 10-15 år. Behöver väl inte säga att släkten inte är jättetajt direkt :P Ska bli kul, men faktiskt också lite nervöst. Den här känslan av - vad har jag att visa för mitt liv - kommer för mig. I år är jag iaf fast anställd :D
 
Vi ska träffas i centrum vid 4 för att gå och äta, mingla och prata. Nice! Dagen till ära har jag ett nytt nagellack på mig. Har för första gången köpt ett Glitter Gal-lack från Nailmail med namnet Not another red. Är ett hallonrött holografiskt lack, jättefint!
 
          
Första bilden är tagen ute i solen och den andra inne. Har lite bråttom så hann inte göra det helt snyggt, ber om ursäkt för det. Ett jättefint lack iaf :D
 
Nu har jag 45min på mig tills jag måste gå. Håret ska fixas och kläder ska väljas, oj vilken god tid jag är ute i. Helt sjukt eftersom jag varit hemma hela dagen. Men hunnit motionera lite, dammsugat och duschat iaf :P
Ha en bra dag!
Glitter Gal, Holografiskt, Not another red,

Kommentera

Publiceras ej