grön ledighet

1kommentarer

Igår bestämde jag att den här onsdagen skulle jag vara med på Karins Gröna Onsdag. Köpte ett nytt grönt dependlack förra veckan och i flaskan såg det shrek-färgat ut vilket tilltalade mig. Men när jag väl målade med det var det verkligen ingen fullpott. Det är alldeles för skrikgrönt, saknar den där droppen gult för att göra det shrek-fint. Tänkte då att lite lila uppepå skulle bli fint och flaskorna ser jättefina ut ihop men tyvärr inte heller det blev snyggt på naglarna. Men någon kanske gillar det så här är lite bilder :P
 
                  
I ljuset från kameran ser man att den gröna är lite skarp. I dagljus såg den mildare ut. Den gröna är nr.357 från Depend. Den lila heter lavendel nr.24424 från Oriflame. Båda var lätta att måla med och den lila tycker jag är fin. Den drar åt det rosa hållet.
 
Som ni ser har jag ändrat min headerbild. Visst var vinterbilden fin men nu måste våren in även här. Ska även försöka fixa till uteplatsen under ledigheten. Ska även gå på kusinträff på fredag. Vissa har jag inte träffat på 13 år :O Vi ska gå ut och äta och prata, trevligt. Vad ska ni pyssla med under dessa lediga dagar? Vad ni än hittar på så önskar jag er några sköna dagar!
Depend, Oriflame, nagellack,

1 kommentarer

Karin

08 May 2013 22:53

Testa att franka med lite gult då, kanske det blir bättre! Jag tycker det är läckert jag!

Svar: tack för tipset, ska testa det. är väl inget fel på det egentligen, mer att det inte ser ut som jag trodde.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej