blää

0kommentarer

Idag är ingen bra dag, mår inte super. Felet? Förutom att jag är gnällig menar ni :P Fryser, lite huvudvärk, ont i magen, ont i kroppen, vagel i ögat, trött och seg. Även lite låg efter en sak i helgen, ingen stor grej men det svider ändå...
 
Har precis försökt pigga upp mig med lite nagellack. Ljuslila på alla naglar utom ringfingret där det är en mörkblå. Blev inte jättebra men lite roligt iaf. Har bestämt att jag behöver lite fler lack så till helgen blir det att lägga en liten beställning på Nailmail. Glitter Gal-lacket jag köpte var jättebra, satt bra och glimmade så fint i solen att man bara ville titta på det.
 
Nej, nu ska jag tandtråda samt borsta tänderna, och under tiden ska jag bättra på dagens stegantal. Har 14470 än så länge, hoppas orka upp i 15000 innan sängdags (alltså om 10min). De här tappa.se-tävlingarna har verkligen gjort mig knäpp, startat en tävlingsgen i mig som jag aldrig hade kunnat gissa ens att jag hade. Går hyfsat än så länge, 3e plats av 5 i laget. Det viktiga är att jag hittills har mer än 10000steg/dag vilket gör att jag fått en stjärna för varje dag. Tänk vad motiverande en liten stjärna kan vara :P
 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig.
godnatt
tappa.se,

Kommentera

Publiceras ej