födelsedag

0kommentarer

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! :-D
 
Har haft släkten här, mormor, morfar, moster, mamma+man och hans mamma. Höll på igår kväll och bakade tårta, kakor och sockerkaka i tre timmar, blev helt okej (glömde tyvärr att ta kort). Har två syskon som fyller år nu också, så vi ska fira oss tre ihop med middag och lite hemma hos mamma2 om några veckor så dem var inte här idag.
 
Förr har jag alltid tyckt om att fylla år men för två år sedan blev det inte någon jätterolig födelsedag så förra året åkte jag faktiskt bort. Jag, mamma och mamma2 åkte till Sandvik på spa, helt underbart! Men tänkt i år att jag skulle ge det en chans igen. Blev inte superbra men helt okej. Fast satsar nog på spa igen nästa år :-P
 
Nu ikväll åt moster, mamma+man och jag middag ute och sen har jag suttit och tittat på en Johan Falk film. Men snart ska jag faktiskt gå ut. Blev inte jättebra eftersom jag sitter själv, men hoppas det är mycket folk ute så det blir roligt där =)
 
Hoppas ni har en bra helg!
skål & kram

Kommentera

Publiceras ej