sommar=läsning

0kommentarer

Jag älskar att läsa (om nu någon har missat det :P). När jag jobbar orkar jag inte läsa så mycket som jag egentligen önskar, men nu när det är sommar och jag är ledig då jäklar hugger jag in rejält.
 
Förra boken samt den jag läser nu är deckare skrivna av Kristina Ohlsson. Hon har skrivit "Askungar", "Tusenskönor", "Änglavakter", "Paradisoffer" och "Davidsstjärnor". Jag är nu på fjärde boken. Ohlsson skriver på ett engagerande och drivande sätt. De karaktärer man får följa genom böckerna är intressanta och väldigt olika vilket gör att man gärna vill veta vad som händer med dem. Hon har även en bra förmåga att bygga upp spänningen i de ganska komplexa böckerna och man kan inte lista ut alla delarna förrän i slutet.
 
Rekommenderar dem varmt för er som gillar spänning! Hittills tycker jag att "Änglavakter" har varit den ruggigaste...
 
Här är en länk till hennes böcker på bokus.
               Askungar (pocket)       Tusenskönor (pocket)       Änglavakter (pocket)                                       Paradisoffer (pocket)          Davidsstjärnor (inbunden)
Askungar, Davidsstjärnor, Kristina Ohlsson, Paradisoffer, Tusenskönor, Änglavakter,

Kommentera

Publiceras ej