grönisdags

1kommentarer

Idag har det varit märkligt väder. Fram till ca kl.9 i morse var det jättefint, blå himmel och skinande sol (tyvärr för tidigt för mig dock :P ). Sedan blev det allt mörkare på himlen och det har regnat till och från under dagen. På eftermiddagen hittade solen åter fram mellan molnen och jag tänkte att man nog skulle kunna gå ut på berget och sätta sig med ett glas vin. Så helt plötsligt blåste det in massa mörka moln och åskan började mullra rejält. Medan jag skriver detta har regnet och åskan åter försvunnit och det ser ut att bli ganska bra kväll. Jättekonstigt!
 
Men det viktigaste med denna dag är att det är Grön Onsdag hos Karin på Vacker & Underbar.
 
Lacket jag deltar med har jag visat en gång förut, men då som underlag till ett annat nagellack. Det är Loreals 
nr.602 Pearl de Jade. Ett krämigt mintgrönt lack som täcker hyfsat väl på två lager. Ganska lätt att måla med, men första lagret ser riktigt hemskt ut. :-) Var i Linköping och shoppade lite häromdagen och köpte då ett lila glitterlack på Gina Tricot. Det har jag målat på ringfingernaglarna, två lager.
 
 
 
Väntar med spänning på att få se de andra deltagarnas manikyrer. Det blir kvällens höjdpunkt :-)
grön onsdag,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

31 Jul 2013 22:48

Väldigt fin kombo! Like!

Svar: tack! ja, det blev ganska fint ihop =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej