Radera denna vecka tack!

0kommentarer

Den här veckan har varit jobbig på många sätt, flera saker som är svåra att hantera på jobbet och så hände detta också... Pappas garage, där han även har förråd, tre fina bilar, övernattningsrum m.m. började brinna. En av bilarna samt en mängd kort, tavlor och kläder gick inte att rädda. Tur att han inte sov över där den natten... Förstår att det är jättejobbigt för honom men jag måste erkänna att jag har svårt att hantera hans känslor. Känns fel, det är han som är föräldern liksom...dessutom är jag besviken på hur han hanterar det hela...
 
Idag har dock varit en okej dag. Hade lektioner på förmiddagen sen åkte jag till stan för ett nytt tillfälle på min kurs "Planering, bedömning och betygssättning" som skolverket ger. Men innan dess hann jag äta lunch, blev thaibuffé, mumselimums.
 
Den här veckan har sugit musten ur mig så nu blir det att borsta tänderna och lägga sig. Snart är det helg =) godnatt

Kommentera

Publiceras ej