lite vinternaglar

0kommentarer

Alldeles för längesen jag visade mina naglar. Tänker visa två nya lack som jag använt på olika sätt =) Kan säga också att så här långa naglar (för mig är det långt, mina naglar är tunna och mjuka och brukar få vara väldigt korta) under så här lång tid har jag aldrig kunnat haft förut. Dem brukar gå av efter några veckor bara men nu har dem varit långa i ett par månader. Tackar upptäckten av nagellim för endel av detta. Men har även ätit vitaminer från Oriflames wellness-serie vilket verkar ha stärkt både naglar och hår vilket man tackar för.
 
                   
  
 Köpte ett nytt lack från Isadora, Polar Nights, fint silvrigt glitter (trots det ganska lätt att ta bort faktiskt). På första bilden är det bara ett lager på den andra tre.
 
 
 
 
Svampade naglarna med ett rött lack från depend, lite metalliskt och glittrigt. På bild två målade jag naglarna som vanligt med lacket och sen toppade med silverglitter. Gillar denna nya typ av fransk manikyr.
Kommer fler bilder inom kort!
 
godnatt
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej