7 dagar

0kommentarer

Målade mina naglar med OPI:s "On her majestys service" i söndags och idag som först, 7 dagar senare tog jag bort det. Sällan jag kan ha lack så länge utan att byta. Visst fick jag lappa lite under veckan när små flagor lossnade men inga större problem.
 
Ett stort problem jag haft dock är att tumnageln nästan är helt av samt min pekfingernagel har en spricka rakt ner. Men som vanligt räddar nagellimmet mig och de trasiga naglarna är nästan lika starka som de hela, jippi.
 
Nå, OPI. Lacket är jättefint med en stålgråblå bas och så massa småttigt glitter i lila, blått och guld. Skiftar lite i färg och är verkligen jättefint! Glömde dock ta kort på det så här kommer en bild från en blogg jag brukar läsa, nailtastic.blogspot.se. 
 
 
I verkligheten tycker jag lacket varierar mer i färg samt det lila glittret syns mer. Man måste måla minst tre lager, helst fyra, för det är väldigt genomskinligt, det är dock lättmålat så det gör inte så mycket. Gillar det och jag har inget annat lack som liknar det här =)
 
Nu ska jag gå och sova och hoppas vakna upp till en bättre vecka än den som varit....godnatt

Kommentera

Publiceras ej