sportlov=lugn & ro

0kommentarer

Är väl tänkt att man ska sporta på sportlovet men det gäller inte mig. Jag kopplar av. Läser, sover och andas. Fast igår blev det i alla fall 10min på gåbandet och sen 10min med pilatesbollen innan dusch och frukost, gillar såna morgnar. Sen var jag och en kompis på fiket för lite prat. Alltid lika trevligt! Idag har jag typ inte gjort nånting ännu, men nån gång under dagen ska det städas lite. Har faktiskt precis bytt om från pyjamas, härligt :-P
 
Trots att jag tycker det är underbart att vara ledig, och behöver det!, så känner jag mig lite låg. När jag jobbar finns det ju inte så mycket fritid eller ork för att umgås, vilket gör att nu när jag är ledig är jag ju ganska ensam. Dessutom jobbar ju dem flesta. Tur katten väljer att ligga bredvid mig i soffan :-D
 
Är ja inte söt i <3 pyjamas o toffelballerinor ;)
Pyjamas m <3 och nallar och till det mina leopard-toffel-ballerinor, är ja inte söt :P

Kommentera

Publiceras ej