Små Citroner Gula

0kommentarer

I söndags var jag och mamma på bion "Små citroner gula". Är flera år sen men jag har läst boken, skriven av Kajsa Ingemarsson, och måste säga att jag tyckte om både den och filmen väldigt mycket. Bjuder på det mesta såsom sorg, glädje och romantik. Gillar sättet man varvat mänsklighet, felsteg och humor. Rekommenderar dem båda!
 
Igår var det dags att gå till jobbet igen efter en veckas lov. Som jag trodde blev det ingen jättebra dag (vecka?) direkt, sjuka kollegor, flytt-trassel, tålamodsbrist (helgens problem har tärt på tålamodet) kombinerat med extra mycket att prata om och uppepå det var både jag och eleverna sega efter ledigheten. Toppendag helt enkelt :D
 
Ska luta mig tillbaka i soffan, äta en apelsin, dricka en kopp grönt te och njuta av en mycket bra tv-kväll =)
godkväll

Kommentera

Publiceras ej