rosa Maria-dagen

1kommentarer

Idag har jag och över 440000 andra människor namnsdag, känns verkligen speciellt :-P Grattis till oss alla!
 
I fredags när Alex och jag var till Ikea så använde jag som sagt mitt julklapps-presentkort och införskaffade två nya nagellack (oj vilken överraskning). Idag är mina naglar målade i rosa för det är Pink Thursday hos Emma!
 
Det rosa lacket jag bär idag är Marie Antoinette från Loreal. Det är en jättefin ljus bubbelgumsrosa färg men tyvärr är det alldeles för skirt. Detta är tre lager och ja, ni ser ju. Men jag gillar verkligen penseln som är bred och mjuk och "glider bra på nageln" hehe. Jaja, fint är det men som sagt, lite för tunt med färg.
 
                                
Blev att kapa naglarna efter sportlovet, ring och lillfingret står på tur. Andra lacket jag köpte är You're Such A Budapest från OPI. En annorlunda babylila som verkligen tilltalar mig!
 
Hoppas ni har en bra torsdag!
kram o godnatt

1 kommentarer

Emma

01 Mar 2013 14:33

Kul att du var med igår, du är länkad nu :)

Svar: Tack! Vad bra =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej