ny header

0kommentarer

Blev ju ny outfit här igår men jag lyckades inte byta header. Men sen idag så har jag testat mig fram och till slut blev jag nöjd. Denna härliga vinterbild med strålande sol och frostiga träd tog jag när jag väntade på bussen en dag. Härligt!
 
Har lagt min tredje beställning på http://www.nailmail.se/shop/. Nailmail är ett företag som erbjuder sina kunder annorlunda kvalitetsmäken på nagellack som inte säljs överallt i Sverige. I februari erbjuder dem Deborah Lippmanns lack, äger inget sådant men hört så mycket bra om dem samt sett alla härliga lack så nu blev det ett. Valde "Happy Birthday" ett glitterlack med alla möjliga färger. Lovar visa er när det kommer hem :-)
 
Haft en lugn söndag, legat typ 2h i soffan med katten på bröstet, läste bok och såg på film, mysigt!
Men snagt dags för en ny arbetsvecka. Ha det så bra!

Kommentera

Publiceras ej