grön onsdag =D

1kommentarer

Har inte vågat delta i temadagar förut men så i torsdags tog jag mod till mig ju och deltog i Pink Thursday. Tänkte att jag även skulle delta i Blå Måndag, men när jag hade lackat naglarna med mitt nya blå lack upptäckte jag att kameran fångade bara den gröna nyansen så sparade det till idag istället. För idag är det Karin - Vacker och Underbar - som har sin Grön Onsdag-dag.
 
Lacket jag har på mig fick jag av mamma när hon kom hem från Kanarieöarna förra veckan. Inte hört talas om märket förut men det var riktigt fint och verkar sitta bra, från söndag till idag och bara någon litenliten flisa har försvunnit. Däremot så skiftar färgen. Ena sekunden ser den blå ut och nästa grön. Tycker man kan se det på tumnageln. Coolt!
 
Foto
Då jag hade lite extratid (har ju sportlov :D) så tog jag även tillfället i akt att använda mina Konad-grejer. Här har jag använt bricka m65 och stämplade i både svart och vitt. På tummarna målade jag svarta ränder. Blev nöjd!
 
Nu är det dags för mig att ta mig ur min soffa och hämta lite ingredienser ur kylskåpet och knata iväg till mormor och morfar då jag ska bjuda släkten på min thai-fisk-gryta där kl.17.
 
Hoppas ni har en bra vecka!

1 kommentarer

Karin

20 Feb 2013 14:09

Coolt! Vad är det för märke? Och namn på det? =)

Svar: Ah det glömde jag. Technic - Siona Island. Väldigt coolt i verkligheten för det skiftar mellan grönt och blått, ser oftast turkost ut =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej