Glittriga isnaglar

0kommentarer

I slutet av förra veckan gjorde jag en ny manikyr, inte jätteavancerad direkt utan bara glitter. Använde Isadoras North Star som gradient på naglarna, alltså mycket glitter på topparna och mindre ju längre ner mot nagelbandet jag kom. Tycker det blev väldans fint.
 
Sen i fredags innan tjejkvällen med presentleken och drinkar spajsade jag till naglarna med ett mintgrönt glitterlack från Adoreé, Holy Green. Målade lite sånt lack längst ut på tipparna. Åh, kunde inte tänka mig att det skulle bli så fint som det blev. Ser lite isigt ut. Men tycker det blev riktigt riktigt läckert, dock svårt att få till färgerna ordentligt på bilderna tyvärr =)
 
 
 
 
 
Gillar båda lacken. Isadoras har större glitter i sig medan Adoreés har en tunnare formula med småttigt glitter. Men det är en härlig mintgrön/turkos färg som verkligen glimmar till på nageln.
 
Nu är klockan väldans mycket. Som tur är får jag sovmorgon imorgon också, trots att det är torsdag inte onsdag. Fick flytta min planering så jag har inte klassen första lektionen imorgon. Då jag har hela veckan färdigplanerad samt en hel del lektioner nästa vecka så valde jag att ta sovmorgon istället. Åh vad skönt det ska bli =) Godnatt

Kommentera

Publiceras ej