...alla <3 dag...

1kommentarer

Som singel är inte alla hjärtans dag någon jättekul dag direkt. 'Firandet' blev att klassen fick en timmes pysseltid igår samt att jag gjorde ny manikyr, riktigt rosa och fin med hjärtan. Huvudlacket är Power Pink från Isadora och de mörkare prickarna är gjorda av Oriflames Purple Pink. Blev en liten sten formad som ett hjärta på långfingret också. Som ni ser så gillar jag mitt nya dotting-verktyg :D
 
alla <3 dag = rosa naglar
 
Läste att Emma börjat med Pink Thursdays och när jag nu dagen till ära har rosa så tänkte jag delta. Nästa vecka är jag ju ledig så kanske blir att delta även blå-dagen och gröna-dagen :-) Men imorgon jobbar jag så nu är det sovdags.
Önskar er en bra fredag.
godnatt

1 kommentarer

Emma

14 Feb 2013 21:57

Nu är du med med en länk :) super gullig manikyr :)

Svar: tack och tack så mycket =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej