snart slut...

0kommentarer

I måndags började mamma att jobba och jag går in på min sista semestervecka. Har ju haft många men känns ändå asjobbigt att dem nästan är slut. Vet ju hur lite fritid och ork jag har sen när jobbet börjar, är nog det som känns värst...
 
Men det har varit en bra sommar och den här veckan har inte varit helt fel den heller. I måndags städade jag toaletten på fm, torkade dusch, kakel och väggar. Sen gjorde jag en soppa med ärtor och kyckling som jag tog med till stugan när mamma, moster och jag åkte dit. Vi åt och badade, fortfarande 22 grader så helt underbart. Igår satt jag ute och läste i min solstol ganska länge, blev molnigt och blåsigt på eftermiddagen men mamma och jag köpte med oss varsin sallad och tog ett bad i stugan iaf. =) Idag slöade jag länge men sen tog jag mig ner till centrum där jag åt lunch, satt och läste och sedan åt en bit chokladtårta till efterrätt. Härligt!
 
Kvällen har jag spenderat ihop med min vän och lärarkollega Susanna. Vi har suttit på en restaurang i centrum kl.18-21.30, ätit, druckit och pratat. Väldigt trevligt!
 
Skönt att veta att det är ett par dagar kvar av ledigheten iaf, även om det går fort. Har känt mig lite låg, inte deppig men liksom lite tom så det har varit bra att göra lite saker så inte tankarna får helt fritt spelrum :P
 
Blir lite tv-tittande nu innan sängen.
Hoppas ni har det bra där ute i stora världen :-D
godnatt
semester,

Kommentera

Publiceras ej