glitterglitter

0kommentarer

Har älskar mina naglar den här veckan. Köpte nämnligen ett lila glitter från Gina Tricot, nr.78 - Rockstar, som jag gjorde en typ av fransk manikyr av. Åh vad det har varit lila glittrigt och fint =) Bara för det får ni två bilder!
 
 
 
 
Boken ni ser är en roman av John Irving som jag läser just nu, "Sista natten i Twisted River". Irving skriver alltid gedigna romaner med djupa karaktärer som man förälskar sig i och vill veta vad som kommer att hända med dem. I den här boken får man följa en kock, hans son samt hans vän från 1954 till 2005. Vi får läsa om händelser vi inte kan rå över, djup vänskap och kärleken till en partner, en vän och en son.
 
Boken är väldigt bra men det är inte den bästa Irving har skrivit. Min favorit är fortfarande den bok min kära svensklärare på Nyströmska skolan plockade fram till mig och sa ungefär - Tycker du inte om den så vill jag inte veta för jag älskar den, tycker du om den då ska vi prata om den, nämligen "Ciderhusreglerna". =)
godnatt
 
Gina Tricot - Rockstar, John Irving, Sista natten i Twisted River,

Kommentera

Publiceras ej