osocialt surfande

0kommentarer

Hoppas jag lider av vitaminbrist eller nåt, för så här trött kan det inte vara meningen att man ska vara... Men nu är det helg i alla fall och jag ska vila. Baloo och jag tog den obligatoriska fredagstuppluren förut, wonderbart!
 
Kvällen har jag spenderat med att dricka lite rödvin och äta chokladtäckta popcorn (trevlig combo) samt att sitta med datorn. Har surfat runt en massa bl.a. läst bloggar, tittar på nagel och hårbilder och nu uppdaterar jag här. Har även haft ett kort samtal med vännen men han lade på för att han hittade en skiva han var tvungen att lyssna på. Blev lite irriterad på honom så när han ringde upp svarade jag inte. Lite trött på att vänner hör av sig när dem vill berätta nåt/behöver prata av sig men inte har tid/inte vill höra när jag behöver samma behandling. Händer oftare än jag önskar...men jag kanske är likadan? Tycker jag har hyfsad självinsikt men kanske inte så bra som jag tror :-P 
 
Jaja. Den här veckan har jag varit trött iaf (oj vad ovanligt). Så t.o.m. naglarna har fått stå tillbaka, dem hade överlack på sig i början av veckan och sedan har dem varit nakna sånär som på lite nagellim här och där, upprörande. Men nu har dem äntligen fått lite färg igen :-D
 
Detta pryder nu mina naglar. Det är nya lack från Oriflame. Ett lila lack som ändrar färg när man målar på överlacket. Det var väldigt lätt att måla med och jag har faktiskt bara ett lager+överlacket på tipparna. Gjorde en bred fransk manikyr. Gillar det, mest av allt gillar jag den lila grundfärgen. Tycker den är härlig, grålila nästan lite frostig. Kommer jag måla fler gånger. =)
godnatt
 
Oriflame,

Kommentera

Publiceras ej