dunk...dunk...

0kommentarer

Den här veckan har inte varit trevlig. Haft sån himla huvudvärk. Började i söndags eftermiddag. I måndags blev jag trött på det och tog en tablett vilket resulterade i drägligare huvudvärk men grymt ont i magen. Jahopp... Sov en stund på kvälen och visst lindrade det men botade inte. Vaknade med huvudvärk igår morse och det höll i sig hela dagen. Var riktigt jobbigt ett tag och jag vågade inte ta någon tablett. Efter en timmes tupplur på kvällen blev det lite bättre men usch. Idag har jag känt lite molande i bakgrunden och dunkat lite på eftermiddagen men inte som förut i veckan tack och lov. Funderat lite på denna huvudvärk, för förra veckan hade jag det alla dagar utom torsdag och lördag, vilket inte känns normalt. Om det inte var så att jag sällan har ont i huvudet på helgerna/när jag är ledig så skulle jag bli riktigt orolig.
 
Hoppas resten av veckan blir bättre. Finns ju potential då det bara är två jobbdagar kvar och helgen kommer bjuda på bio och släktmiddag.
Håller tummarna för att ni har en bättre vecka än vad jag har.
xoxo
huvudvärk,

Kommentera

Publiceras ej