Sova?

0kommentarer

Klockan är nio, det är onsdag så jag har haft sovmorgon, och ändå är jag så trött att jag knappt kan hålla mig vaken. Har precis lagt på ett lager OPI Sephora "I'm on the list", som är ett mörktmörkt grönt lack med lite blått i. Jättefint, men svårmålat då varje litet misstag syns väldigt väl på min vita hud :P Bara detta har torkat så blir det tandborstning o förhoppningsvis lite läsning (nån sida iaf) innan ögonlocken faller igen.
 
Känns som att jag är ständigt trött men skyller på konstiga drömmar och tankar jag haft sista tiden (bra o ha något lätt att skylla på :P). Brukar inte minnas drömmar men nu har jag blivit jagad, varit höggravid och drömt om elever, både nya och gamla sådana. Blir så märkligt när man drömmer om elever/jobb/kollegor, tycker det är svårt att veta om det hänt på riktigt eller är en dröm...
 
På tv:n har en av världens bästa filmer börjat, "Philadelphia" med Tom Hanks. Så himla bra. Längesen jag såg den så skulle vilja men det blir för sent. Dessutom kan jag den ju utantill och vet att innan slutet har jag gråtit sönder ögonen fullständigt :P
 
Nej, lacket är torrt och ögonlocken tung. byebye

Kommentera

Publiceras ej