kortvecka

0kommentarer

Denna jobbvecka blev kort, måndag och tisdag var vi lediga för det det var valborg. På måndagen var mamma, moster, mormor, morfar och jag ute och fikade och så blev det lunch med mamma och moster. Blev lite plantering och rensning på uteplatsen också. Blev riktigt vårfint!

På kvällen gick jag, F och A till centrum och tittade på elden och de japanska lyktorna (som tyvärr störtade fortare än de borde). Efter det gick jag hem till C och M för lite kortspel (längesen så extra kul).

Liten uppdatering på tappa-fronten. Har lyckats komma över 10000 steg varje dag. Var lite segt i söndags för jag var väldigt förkyld, men efter mycket vandrande i reklampauserna fick jag till sist ihop 10087 steg, yeah! Är ingen tävlingsmänniska men måste säga att man blir verkligen sporrad till att samla steg. Kul!

Nej nu är det sovdags för imorgon är det en ny vecka!
godnatt



min uteplats med nya dynor som jag köpte när mamma+man och jag var i stan förra veckan

                    
                    lyktorna på uppgång

Kommentera

Publiceras ej