Firar, eller nåt...

0kommentarer

Idag firar jag. Varför? För jag slutade 1h tidigare än vanligt, för det är långledigt nu och för att idag firar jag en månad som fast anställd! Tog ett litet skutt i personalrummet och gjorde en liten dans innan verkligheten kom över mig igen och jag fick fortsätta jobba. :-P

Känns dock inte så festligt. Känns tungt. Så mycket saker som stör mig, som tar energi, (jag vet att ni nu vill säga - ta inte åt dig, tänk positivt, var inte så negativ, men det fungerar bara inte så...). Just nu känner jag mig dessutom lite ensam, men paradoxalt nog så orkar jag inte vara social. Inte lätt att göra mig nöjd inte :-D

Gäspar så jag tror käken ska gå ur led, dags att sova snart tror jag. Gör nog så att jag går och lägger mig och sedan läser några sidor innan lampan släcks.

Jag önskar er en trevlig ledighet!
godnatt

Kommentera

Publiceras ej