v.24

0kommentarer

Imorgon börjar sista veckan med min klass. De går ju i 6an och efter sommarlovet börjar de på högstadiet. Känns konstigt, skönt, roligt, spännande, sorgligt...allt på en gång. Vi har gått igenom mycket tillsammans de här två åren och det är första klassen jag haft så länge. På torsdag är det skolavslutning och jag kommer antagligen gråta som en bebis, känslig som jag är. Men, det bjuder jag på! Redan planerat för en stor väska med massa näsdukar, skippa mascaran och ta på solglasögon :-D

Imorgon ska barnen uppträda med dans och sångnummer de tränat på under sista veckorna. Sedan ska de få en överraskning (de får inte veta något förrän när vi går). De har varit väldigt bra sexor, tagit ansvar för de yngre barnen, varit föredömen och gjort sitt bästa. Därför ska de bli bjudna på fika i centrum imorgon. Ska bli roligt att se deras ansikten, tänkte lura dem och säga att vi ska gå på vandring och sedan gå till fiket istället :P

Håller tummarna för att vi får en bra vecka med sol och glädje!
xoxo

Kommentera

Publiceras ej